برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت

تدابیر تبلیغاتی یعنی چه؟

در حقیقت تدابیر تبلیغاتی اقداماتی است که براثر آن مؤثر بودن تبلیغات اطمینان حاصل شود. تدابیر شامل:

1-   تشخیص بازارهای فروش اصلی و مهم.

2-   در نظر گرفتن پاداش و مزایا.

3-   توصیف حسن تبلیغات طرح­ریزی شده به طوری که با مشخصات و شاخصهای محصول تطابق داشته باشد.

باید اطمینان حاصل کرد که استراتژی مورد نظر، شاخصهای محصول را بیان کند و هنگام تبلیغ نیز موفق باشد.

4-   انجام تحقیقات گسترده بازاریابی، فروش، توزیع و خدمات مناسب همراه آن.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها