برگرفته ازکتاب مشتری چک سفید

 چرا بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های مشتری‌مدار نباید حتی یک مشتری را از دست بدهند؟

چون به اندازه عمر آن مشتری خسارت می‌بینند؛ یعنی تا زمانی که او از دیگران خرید می‌کند آن‌ها از منفعت او بهره نمی‌برند. آن‌ها می‌دانند هر مشتری که از بنگاه و شرکت‌شان خرید می‌کند یک تخم طلایی نصیب‌شان می‌کند، پس آن‌ها باید تمام همت و تلاش خودشان را مصروف آن دارند که مشتری دوباره از آن‌ها خرید کند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها