برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت

 موارد کلیدی در انتخاب روش توزیع مویرگی چه می باشد؟

در انتخاب روش توزیع مویرگی  موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

1-   اندازه بازار:

 یعنی مقدار و حجمی از محصول که می تواند بازار را اشباع کند یا مقدار و حجمی که هر سال یا هر ماه می توان فروش آنقدر زیاد باشد که فعالیت سازمان پخش را سودآور سازد.

2-   اندازه بازار هدف:

یعنی مقدار و اندازه قیمت یا بخشی از بازار هدف که هدف اولیه فعالیت سازمان پخش است.

3- وضعیت افزایشی و امیدوار کننده تقاضا در آینده.

4- شناسایی روندهای اقتصاد کلان (درآمد ملی، درآمد سرانه، پس انداز، جمعیت، محدودیت های قانونی و اخلاقی و.)


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها