برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت

جهانی شدن شرکتها دارای چند بعد است هرکدام را توضیح دهید؟

جهانی شدن برای شرکت دارای دو بعد است: 1- بعد جغرافیایی 2- بعد کیفی.

1- بعد جغرافیایی جهت توصیف دامنه وسعت یافته جغرافیایی فعالیت­های شرکت­ها در سراسر دنیا و توسعه مکان­ها و توزیع تسهیلات تولید، به کار می­رود.

 2- زنجیره­های تأمین در حال جهانی شدن بوده و به طور هم­زمان با هم یکپارچه می­شوند. این مسأله به بعد کیفی جهانی شدن مربوط است. علاوه بر این، امکانات بهینه­سازی زنجیره­های تأمین مربوط به بعد کیفی می­باشند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها